torsdag 19 april 2012

Nytt UL

Idag var det dags att lämna blod igen. Strax innan det ringde telefonen och det var specmödravården som ringde och hade fått svar på kvantifieringsprovet. Dom ville att jag skulle komma in en timma senare för nytt ultraljud. Kan väl säga att min puls höjdes rätt rejält. Ultraljudet såg bra ut förutom att flödet till bebisens hjärna var lite förhöjt. Så efter ett telefonsamtal så ska vi nu till Östra sjukhuset i Göteborg nästa fredag där dom ska kika på bebis osv. Som jag förstod det på läkaren idag så kommer det göras ultraljud varje vecka och blodprov varannan nu fram tills det är dags för bebis att komma.

Nog om det. Imorgon eftermiddag ska jag och Martin åka till Göteborg, gå på stand up och bo på hotell. Ska bli jätte mysigt. Hade hoppats på lite shopping osv på Lördagen, men det verkar bli lite krångel med barnvakt osv så vi åker hem efter frukost. Får njuta det lilla det varar :) Jag fyller ju år på Lördag, vi får fira hemma :)

1 kommentar:

  1. Hej Jonna!
    Hoppas att allt är bra med er och att snart ni får en till fin bebis.
    / L

    SvaraRadera