måndag 2 april 2012

Blodprov

Då var Måndagen snart över. Jag borde vara hur trött som helst efter den här dagen men känner mig hyffsat igång. Deckar väl när jag sätter mig i soffan om en stund ;)

Var ju hos BM idag, lämnade blod som skickades till Göteborg där dom ska kolla titra värdet eller vad tusan det hette. Jag hade tyvärr bildat ganska mkt antikroppar, om det gör att värdet på titrarna är högre vet jag dock inte. Men det är efter detta blodprovet som vi får mer svar kan man säga. BM ringer mig i veckan så fort dom ringt henne med provsvaren.

Jag känner mig MÄTT, mätt på hela situationen, på allt soom händer och huset som är som en byggarbetsplats. Nu vill jag ha tillbaka vårat hus och börja leva som förr. Jag tänker inte gå och oroa mig tills hon ringer. Det är som det är och jag kan verkligen inte göra någonting för att ändra situationen hur den än ser ut. På Onsdag ska jag till Ullared, OM jag ska shoppa, och jag ska ha så förbannat kul. Eller hur A?

Man lever ju nu, inte sant?

4 kommentarer:

  1. Hoppas du får dina svar fort å att dom är bra !
    Du får höra av dej om det är något :)


    Oh va skoj me ullared.. själv har jag lovat mej själv att inte åka dit förrän jag börjat jobba igen hehe :P Sååå sugen men inga pengar till de nu tyvärr =/
    Om du vill å kommer ihåg får du gääärna kolla va en sån leksaks kundvagn kostar där, Sara sa att dom skulle finnas på ullared, kanske dom är lite billigare i ullared än här hemma.. Noel älskar ju den å är på den varje gång vi har vart på eko hehe :)

    SvaraRadera
  2. Shoppingen får du stå för å skoj det har vi alltid :)

    SvaraRadera
  3. Hoppas du får positiva besked, för ditt välmående är det nog bra att du har den inställningen du har :) ska också till Ullared på onsdag, hoppas du gör många fynd :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Blir en en del leksaker kan jag tro ;) Joel behöver massa nytt. Blir nog inte mkt till mig själv.. :) hoppas du fyndar och har en mysig dag!

      Radera