söndag 1 april 2012

Söndag

Snart var helgen över, rätt skönt om ni frågar mig. Eftersom jag gärna vill ha Måndag så jag kan få mer svar på mina frågor angående graviditeten osv. Vet dock inte hur mkt svar jag kommer få imorgon. Jag ska lämna blod, kanske ringer min barnmorska mig angående sjukhus besöket. Vi får se.

Iallfall, helgen har varit bra. Igår strosade vi på stan nästan hela dagen. Åt pizza till lunch, det var populärt om ni frågar Joel. Speciellt kebabsåsen ;) Jag köpte faktiskt 2 linnen och ett par träningsbyxor till mig. Jag kände verkligen att jag behövde något nytt! Jag går i samma trasor varje dag, känner mig inte särskilt vacker nuförtiden!

På kvällen lämnade vi av Martin i stan, han skulle på inflyttningsfest. Rätt avis får jag säga. Jag kände att jag också hade behövt komma utanför dörren, speciellt den här helgen. Men har man ingen barnvakt så blir det svårt. Joels gudmor kom hit och vi kollade på film och pratade, åt godis och tjockade till oss. En mysig kväll. Det behövde jag, kände mig riktigt deppig under dagen.

Idag har vi hunnit med en morgonpromenad, jag hoppas Martin ringer och vill bli hämtad snart - saknar honom. Jag tror dock han stannar i stan ett tag till :)

I em tror jag det blir ett besök hos en kompis som fick barn för några veckor sedan. Imorgon börjar jag jobba igen, på riktigt. I en månad sen går jag på havandeskap :)

1 kommentar:

  1. Om ni vill hitta på något ihop nån helg så fråga gärna.. varannan helg e jag utan barn ändå :)
    Håller gärna Joel sällskap en sväng ifall han går me på de ;) hihi

    Hoppas du får lite svar imorgon, förstår din oro, men de går nog bra:)
    Jag vet inte så mkt om sånt.. vet bara att min mor e negativ och jag positiv..

    Kramar!

    SvaraRadera