tisdag 13 mars 2012

Vilken härlig dag!!

Vilken underbar natt och vilken underbar dag!! Joel vaknade bara en gång inatt och somnade om efter att han fått lite vatten, inga protester eller sura miner. Sedan vaknade han klockan sju. Jag fasar inför varje natt och räknar med skrik. Jag hoppas så att det kommer funka såhär smidigt hela vägen.

Efter den underbara natten har dagen flytit på likadant. Hade mamma träff i en park i stan, lekte på lekplatsen och njöt av solen. Sedan gick vi ner på stan, käkade lunch och kikade i affärer. Joel somnade gott i vagnen, jag tror inte han har sovit i vagnen på kanske 6 månader. Men det var inga problem. Avslutade med en liten promenad. Väl hemma hade jag fått brev ifrån försäkringskassan som beviljade mig hel gravidpenning. Underbart! Det innebär att jag kommer jobba ca en månad bara, skönt.

Eftersom vädret är så härligt idag gick vi bara in en snabbis, bytte blöja och Joel fick lite välling i magen. Blev en bra stund ute igen. Älskar verkligen sådana här dagar. Nu är jag rätt trött får jag väl säga. Dags att äta lite middag och sen får det bli riktigt lugnt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar