onsdag 14 mars 2012

Onsdag

Godmorgon! Här vaknade vi klockan sex, då hade Joel sovit 11 timmar utan att vakna en enda gång! :) Så nu har vi ätit frukost och myst till lite Disney junior. Det är den enda kanalen som jag tycker visar "bra" barnprogram. Om en stund ska vi göra oss iordning för en promenad ner till öppna förskolan. Jag hoppas vädret blir bättre, då tror jag vi ska åka in till stan i em och mata fåglarna och leka på lekplatsen. Finns ett mysigt ställe i stan man kan göra det på :)

Ska verkligen försöka utnyttja den här veckan med min prins, på Måndag börjar ju inskolningen. Han kommer inte gå där särskilt mkt när jag jobbar, 2-3 ggr i veckan. Blir så eftersom jag jobbar kväll också, då är han ju hemma med mig på dagen och sen kommer Martin hem strax innan jag åker och jobbar. Bra! :)

Ha en härlig dag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar