fredag 16 mars 2012

vecka 25 imorgon

Freeeeedag. Jag älskar Fredagar, det innebär att helgen är nära och jag får tillbringa den med dom jag älskar mest!!

Ikväll läggs golvet i sovrummet, imorgon ska vi sätta lister, måla lite och fixa det sista så att vi förhoppningsvis kan börja med vardasgrummet på Söndag. Där inne ska det rivas en vägg, spacklas, nya tapeter och så blir det nytt golv! Kommer nog bli kanon när det äf färdigt, ska bli härligt med ett stooort vardagsrum där det får plats med allt man vill ha! :)

Vecka 25 imorgon, ärligt talat när hände det, hur fort har inte dom här veckorna gått?? Jag hinner inte med, jag hinner inte njuta! Och snart är den här, ska bli så mysigt! Längtar verkligen tills vi kan börja inreda barnrummet, men en sak i taget! :)

Jag ser och känner sparkarna tydligt, men den känns ändå lugnare än Joel. 4kg har jag gått upp. Magen känns ganska liten får jag säga, mindre än förra gången. Men rundare och hårdare. Inte så konstigt kanske, jag får ju aldrig vila! :) Tror jag börjat få lite foglossning, försöker ta det lite lugnare på mina promenader. Blir nog ingen mer gympa för mig nu tyvärr, trodde verkligen jag skulle kunna köra till slutet. Men med tanke på att det känns som jag blivit överkörd av ett tåg varje morgon så får jag nog vara smart! Promenader räcker gott och väl. Känner att jag inte riktigt hinner med den här gången, det är mkt annat just nu och Joel är sjövild. Men så fort jag går hem på havandeskap och Joel är på förkolan så ska jag försöka varva ner och njuta, kanske baka lite, ta promenader och verkligen ha egentid. Något man inte har särskilt ofta nuförtiden!

Ha en amazing helg, det ska jag verkligen ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar