fredag 16 december 2011

Julbord

Några dagar sedan sist, igen! Jag har inte så mkt lust till bloggen. Funderar på att ta bort den helt, men då försvinner mkt som jag vill kunna gå tillbaka och läsa.

Iallafall. Joel är piggare, ingen feber eller snuva. Något är galet iaf, tänder kanske. För jäklar vad sur han har varit vissa dagar, kan börja gråta för ingenting. Och fingrarna i munnen, dregglar ner flera dregglisr om dagen. Vi får se.

En underbar helg väntar. Ser verkligen fram emot egentid med min älskling. Är ju helt sjukt att det är över 1år sedan jag och Martin var på bio tillsammans. Ikväll ska vi på julbord med julshow, det ska bli underbart mysigt. Jag älskar julbord - jag hoppas innerligt att jag klarar av att äta och njuta ikväll. Imorgon ska vi ut och äta och sen bio - vad vi ska njuta!!

Snart Måndag och ultraljud, är det en eller fler där inne tro?

2 kommentarer:

  1. Mysigt med egentid sådär, behövligt. Längtar själv till egentid och samtid! :-)

    Mileon är likadan, gnällolle deluxe, öronen ramlar av på en snart....

    Spännande med att få tjuvkika ;-)

    SvaraRadera
  2. Finns det anlag till att få fler? Spännande i alla fall oavsett :)

    Känner man inte för att blogga skall man inte göra det. Du kan ju ha den kvar men låsa den?

    Kram Martina

    SvaraRadera