onsdag 14 december 2011

Jobbig natt!

Jag brukar inte säga när något är bra, för oftast får jag det slängt i ansiktet. Och även denna gången blev det så. Joel skrek till klockan slog 02 inatt, det har ALDRIG hänt innan, en gång när han var 5 veckor skrek han till klockan 01, men det är också enda gången - tills inatt. Vi prövade det mesta för att lugna Joel.

Det enda som funkade var att ha honom i famnen, men där inne kunde vi ju inte stå hela natten. Till slut la jag honom jämte mig i sängen, där låg han och pillade mig i ansiktet. Efter en stund la jag tillbaka honom men då var det samma visa igen, efter lite om och men så somnade han. Ska ringa BVC idag så en läkare får ta en kik på honom, kan ju vara öronen eller någon halsinfektion. Han har ju haft en hemsk hosta länge nu.

Blir en lugn dag hemma även denna dagen, lika bra för ute är det STORM.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar