söndag 18 december 2011

En toppen helg!

Har haft en helt underbar helg med min älskling. Så härligt att få tid bara jag och M. God mat och bra film, real Steel såg vi och den var mkt bättre än vad jag trodde. Helt klart sevärd!

Just nu har vi en ledsen kille här hemma som har svårt att komma till ro, kanske vaknade han av en mardröm? Jag hoppas han snart somnar gott, vi vill inte ha sen natt med skrik. Inte roligt för varken han eller oss. Imorgon ska han dessutom till badhuset med Martin så han behöver sin nattsömn.

Och imorgon är det dags för UL ja, känner mig inte särskilt nervös. Ska bara bli skönt att få se den/dom så man vet att det är på riktigt och så allt ser bra ut. Jag hoppas vi kan få köpa en bild. Det vill vi ju gärna ha!

Nu ska jag fortsätta kolla på Indiana Jones och trösta Joel. Just nu är det tyst, hoppas det fortsätter så..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar