tisdag 13 december 2011

Bra natt

Det blev en bra natt. Joel har alltid sovit bra. Även när han är sjuk. Peppar peppar! Han vaknade vid fem första gången, kommer in i hans rum och möts av en jäkla bajslukt. Det var nog det värsta jag känt. Och vilket lass, herregud! Jag tror jag fick bajs lite varstans. Tur man inte är känslig. Efter lite ersättning och ny blöja somnade han om så gott. Morgon gjorde vi vid halv nio.

Febern låg strax över 38 nu, ingen mat ville han äta. Inte ens flaskan tog han, den brukar han alltid vilja ha. Han har även fått små röda prickar på fötterna, händerna, magen och rumpan. Tänkte jag skulle ringt BVC idag, men jag avaktar en dag till. Blir det värre under dagen så får jag ringa vårdcentralen.

Idag är det en lång dag här hemma. Martin kommer inte hem förens vid halv sju ikväll, om ens det. Han har jour idag och med tanke på vädret så lär han få jobba :( Men men, det är ju bara en dag..

Resten av veckan har jag massa roligt att göra! Speciellt ser jag fram emot Fredag och Lördag. På Fredag ska jag och Martin på julbord och på Lördag ska vi äta på resturang och sen gå på bio. Vi firar nämligen 8år tillsammans(på måndag). Tänk, 8år. Underbart! :)

2 kommentarer:

  1. Ja, 8 år och ni är fortfarande hur unga som helst nästan :P

    /Martina

    SvaraRadera
  2. Låter som 3 dagars febern. Brorsans son fick de och då var de feber och röda prickar ..

    Hoppas ni mår bra annars :)

    SvaraRadera