måndag 12 december 2011

Febrig kille

Go kväll! :)

Jag veeet, jag är skit dålig på att blogga. Men tiden och energin är jävligt dålig. Fast energin och illamåendet börjar arta sig så jag har förhoppningar! Fast igår på dagen var det riktigt illa. Låg i soffan och klarade inte av att få i mig någon lunch ens. Men jag är glad att det bara är så ibland och inte hela tiden som det var nyss.

Imorgon går jag in i vecka 12, knappt en vecka kvar tills det är dags för UL. Spännande. Efter det blir det offentligt. Om allt ser bra ut. Ser ingen anledning till att hålla det hemligt, det är inte jag.

Lilla Joel är sjuk, fortfarande. 3 veckor med förkylning och hosta nu. Feber till och från. Men den har aldrig varit särskilt hög, tills idag. Jag kom hem ifrån jobbet och Joel var väldigt gnällig. Kände på hans panna och han var brännhet, 39grader stod tempen på. Vi la oss i soffan, där låg han lääänge, snuttade på nappen och gosade. Efter ett tag gjorde alvedonen sitt och han blev lite piggare. Febern låg på 38.2 nu när han skulle sova. Hoppas han sover gott inatt, utan uppvak.

Igår på maxi fick Joel banan, då kanske det blir roligare att handla?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar