onsdag 30 november 2011

Öppnis

Det där underbara armbandet funkar, det är ju galet! :) Jag njuter, visst mår jag lite illa sådär, speciellt om jag blir allt för hungrig. Men inte alls som annars. Amazing!

Idag ställde vi klockan så vi skulle hinna träffa en mamma och hennes son för lite frukost på cafeet som ligger här i samhället. Efter en underbart god frukost så traskade vi vidare till öppnis. Där stannade vi längre än tänkt, Joel älskar verkligen att springa runt där. Andra leksaker, barn och sångstund :)

På väg hem ringde Martin och frågade om jag ville ha lunch ifrån en resturang i stan. Självklart ville jag det. Stekt potatis, god sås och fläskfile. Mums! Så i en timma ungefär fick jag lunch sällskap. Det är aldrig fel. Nu sover Joel, förhoppningsvis en lång stund. Behöver vila mig lite i soffan känner jag.

I em ska vi till bvc för 1års kontroll!

Update: I cirkus 20 min sov ungen. HALLÅ!! Pust och stön!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar