fredag 2 december 2011

Sovmorgon!

Igår kväll bad jag Joel att sova lite extra idag, jag skojade såklart. Men han tyckte nog vi behövde lite sovmorgon för han sov till klockan slog 09.42 för att vara exakt. Så länge har han inte sovit sedan han var spädis! Till nio är inget ovanligt, men nästan tio? underbart!

Efter frukost begav vi oss till knalleland. Jag shoppade två super fina toppar till mig själv. Inget till Joel, jag hittade faktiskt inget till honom - det är rätt ovanligt.

Nu försöker jag få honom till att sova en stund, vi får se hur det går :) Blir nog en promenad efter vilan. Ganska så fint väder här idag.

Ikväll ska vi duka och fixa inför imorgon, Joels 1års kalas för släkten. På Söndag kommer det vänner hela dagen i olika omgångar för att gratulera lillen.

Just det, vi var ju på Bvc i Onsdags. Lillen vägde 11.3kg och var 82cm lång. Blev dock ingen vaccination då Joel är väldigt förkyld ovh lite febrig. Men det gör inte så mkt, då får vi ju komma tillbaka snart igen :)

Ha en underbar Fredag nu, det ska jag ha!

1 kommentar:

  1. Åh tänkt att killen blir ett år redan!! :P
    Wow vilken basketspelar han är haha!!! :P Nästan 10 cm längre än Noel ju :P Han va 75 nu hehe!

    Hoppas helgen blir lyckad me allt kalasande å att Joel får massa fina saker ! !

    Kramar!

    SvaraRadera