torsdag 20 oktober 2011

Tröttis Joel

Godmorgon! Jag ligger i sängen fortfarande, Joel sover. Han måste vara jätte trött! Vid sju vaknade han första gången, då fick han välling och somnade om direkt. Visst är det skönt att få sovmorgon såhär men rutinerna blir helt fel.

Idag ska vi hinna greja med lite olika saker, en långis med haley ska vi gå också. Hon har fått vila i 2 dagar så idag står det som högsta prio att hinna med :)

Ikväll ska jag hem till Joels gudmor, hon fyllde år i förrgår så jag ska fira henne :)

Nu ska jag nog gå upp och göra mig oordning lite. Passa på innan den tjurige vaknar ;)

1 kommentar:

  1. Kan tro att rutinerna blir lite tokiga när han ska sjusova sådär, en annan hade tagit tillfället i akt och grissovit tills liten hade förmått sig att vaknat - ha ha!

    SvaraRadera