fredag 21 oktober 2011

Härlig Fredag!!

Jag är dålig på att blogga och kommentera era bloggar nu. Sorry! Lusten kommer väl tillbaka. Men jag läser, tro inget annat.

Idag vaknade knoddas strax efter sju. Han kanske hade kunnat somna om men jag tog faktiskt upp honom. Måste försöka få tillbaka rutinerna med 2 sovstunder och morgon vid nio blir för sent. Nu är klockan snart elva och han har sovit en halvtimma ungefär, precis som förr. När han vaknat ska vi åka till Leos Lekland med svägerskan och barnen. Joel tycker det är så kul!

Ikväll ska jag ha mys med tjejerna, äta på stan och gå på bio. Lyx! :) Missar min och Martins grill och idol kväll, lite trist men så får det bli ibland :)

Ni kanske undrar hur det går för min pappa. Eller så gör ni inte det :) Men jag har bestämt mig för att inte skriva om honom längre. Ni är så många som läser och jag har inte en aning om vilka ni är. Då blir det för personligt att dela med mig av det tråkiga som händer min familj. En tjej skrev att jag är lyckligt lottad. Ja det kanske jag är, med Joel och Martin. Såklart! Men det som händer min pappa är bara en liten del av allting annat. Vi har haft extremt mkt otur med sjukdomar osv. Iallafall. Nu blir det tyst på den fronten tills jag känner att jag måste skriva av mig.. Och mina vänner som läser ska inte gå in på bloggen för att se hur det är med min pappa, det är så personligt att man faktiskt kan skicka iväg ett sms eller ringa. Eller hur?

Jag hoppas att eran Fredag blir lika bra som min. Fint väder och roliga saker inplanerade, kan väl inte bli bättre? :)

Carin! Du undrade om Joels skor. Han har ärvt dom av sin kusin så jag vet faktiskt inte riktigt vad det är för märke. Men jag har för mig att jag sett dom på sko punkten! Är en "snöflinga" på sidorna av skorna.

3 kommentarer:

  1. Jag tänkte på dig och hur det var med din pappa senast på våran promenad. Men förstår dig, man vill inte utelämna allt jämt. Jag hoppas det är bättre iaf.

    Ha en mysig tjejkväll!

    SvaraRadera
  2. Vi måste oxå bli bättre på att komma upp i tid här, även om både ja å Noel gillar å sova så ere inte alltid kul å sova bort de mesta av både morgon å förmiddag hehe..ändring på de tack! :P

    Åh vi måste oxå åka till Leos nån dag :)

    Förstår att du inte vill skriva ut allt i bloggen som händer din familj!=/
    Å även om du är lyckligt lottad me en fin kille å son så betyder ju inte de att du ska vara mindre ledsen för vad som händer me din pappa åså! Förstår att de är jobbigt!!

    Hoppas din fredag kväll blir kanon mysig me tjejerna iaf:)

    Stor kram!!

    SvaraRadera
  3. Jag förstår dig också Jonna. Och jag är verkligt ledsen för din skull. Jag vet kanske inte allt men det jag vet räcker för att känna så.

    Du är lyckligt lottad också, men Livet är ju sådant att det kan kombineras med riktig skräp samtidigt.

    Kram Martina

    SvaraRadera