onsdag 19 oktober 2011

Nu traskas det

Hej på er! Trött mamma idag. Trots att jag sovit som en liten prinsessa. Joel åt vid sex och somnade sedan om till halv nio. Då hade han sovit sedan kvart över sju igår :) Jag fick lite panik imorse när jag såg vad klockan var. Vi skulle få besök vid halv tio, upp och hoppa var det på direkten! Mina svägerskor med barn har vi busat med, eller barnen har busat och mammorna fikat och ätit potatismos och köttbullar. Jag gav Joel samma mat men han åt en sked. Igår åt han ingen lunch och ingen middag. Jätte jobbigt när han inte vill äta :( Hoppas han äter middag idag iallafall!

Ikväll ska jag jobba. Känns okej men saknar Martin. Igår sågs vi nästan ingenting. Han jobbade till halv tolv inatt. Får kramas och mysa ikväll när jag slutat jobba istället.

Nu traskas det här hemma, Joel släpper taget mer och mer och går. Jätte duktig är han. Jobbigt för mig som precis börjar slappna av med att han ställer sig mot allting, nu släpper han och går istället.. :) Jätte stolt såklart!!

Hoppas ni får en fin Onsdag och att vädret är bättre hos er, här är det grått. Deprimerande!:(

1 kommentar:

  1. Erbjud han att få plocka själv med maten samtidigt som du matar honom, det brukar funka rätt så bra emellanåt. Alt. låt han få äta själv, vissa matvägrar en del pga dem vill utvecklas även vid matbordet. Mileon är inte särskilt intresserad av att hålla sked och försöka själv, men sitta och plocka med småbitar är helt okej.

    Skönt med sovmorgon! Om ändå Mileon kunde sova en timme eller två mer ibland, drömmen! Men man ska inte klaga, han sover så bra ändå om nätterna.

    SvaraRadera