torsdag 13 oktober 2011

Traska

Dagen började bra med sol och en underbar promenad på 5km, Joel satt som ett ljus i vagnen. Så skönt att kunna gå lite "längre" nu och Joel är nöjd.

Har ringt Martin och bett han komma hem och ta Joel, tror inte han kan det men jag hoppas. Jag vill bara vara hos pappa nu, han har blivit sämre och det gör så ont att inte kunna vara där.

Har jag berättat att Joel gått fler steg? Det var ett tag sedan nu men jag har nog missat att skriva det. Inte så att han går, det är ett tag kvar. Men koncentrerar han sig så går han ett par steg :)

Myskillen på promenad.

1 kommentar:

  1. Drömde du om oss? Ha ha, låter ju bara det roligt! ;-)

    Åh, elände med pappa din. Önskar jag kunde hjälpa!

    Dock är Joel otroligt duktig som traskar några steg, här är Mileon hästlängder efter - vingligast i stan, några promille för mycket ungefär - och då är de när man håller honom i händerna.

    SvaraRadera