torsdag 13 oktober 2011

Sjuklingar

Martin har stått på ett jobb hela dagen och inte kollat på telefonen, så nu är han äntligen på väg hem. Jag och Joel åkte in en sväng till pappa efter lunch men det blev ett kort besök, Joel var grinig och ville absolut inte sitta i vagnen. Pappa halvsov hela tiden nu också och hade jätte ont. Nu ligger han på en annan avdelning, han blev förflyttad igår eftermiddag. Först igår kväll fick vi reda på det genom att ringa till växeln då pappa inte längre svarade i telefon. Hallå varför är det ingen som informerar oss om någonting? Jag blev så jävla förbannad. Iallafall, dom tror att hans hjärta inte får tillräckligt med syre, nu ligger han med lite slangar överallt så dom har koll på hjärtat och hur det jobbar.

När Martin kommer hem åker jag och hälsar på honom själv. Kanske kan jag prata med någon läkare och höra vad som egentligen händer, vi vet ju ingenting :( Efter besöket åker jag och Haley till skogen, jag behöver en promenad.

Nu är lilleman sjuk också, feber och jätte förkyld. Snoret bara rinner. Hoppas det går över fort!

Ni får ursäkta att jag inte är så munter just nu.. Det kommer!

1 kommentar:

  1. Är väl klart det, du har det inte lätt nu vännen! Bara ös ur dig!! Inte behöver du vara go och glad jämt, det orkar ingen. STYRKEKRAM till dig!!

    SvaraRadera