onsdag 12 oktober 2011

Sol

Tack till er få som kommenterade förra inlägget, stort tack!

Underbar morgon, något tidig - halv sju. Men det gjorde inte så mkt, jag kände mig piggare än vanligt. Startade dagen med en promenad i det härliga vädret, kallt och frostigt med strålande sol. Ja det blir väl inte så mkt bättre än så? Efter promenaden plockade jag in utemöblerna, det borde vi gjort för länge sedan men det är verkligen fullt i garaget. Jag möblerade om lite och möblerna fick plats. Nu ska bara den stora studsmattan in också. Vi måste ta flera vändor till tippen, garaget är fullt med skräp! Kanske i helgen..

Joel sover, tror jag? Han stod och ropade mamma nyss men nu är det tyst. Efter lunch ska vi åka in till pappa. Blir nog inte så långvarigt, inte lätt att ha med en 10 månaders på sjukhus. Saknar den "egentiden" faktiskt, att kunna sitta med pappa i timmar och hålla honom sällskap. Nu känner jag mig mer maktlös när jag inte kan hålla honom sällskap mer än någon timma.

Ikväll är det träning som gäller, det ska bli riktigt skönt att få ur lite av min negativa energi. Men tills dess ska jag försöka ha en härlig dag..

1 kommentar:

  1. Förstår att de känns jobbigt att inte kunna vara hos din pappa lika länge som du kunde innan, men tänk vad glad han blir när barnbarnet kommer o hälsar på:)

    SvaraRadera