måndag 10 oktober 2011

Ullared

Då var vi hemma igen efter en dag i Ullared. Vi åkte så fort vi var färdiga här på morgonen så Joel kunde sova första passet i vagnen inne på Gekås (då får man liiite shoppingro). Jag visste inte hur det skulle gå med tanke på att Joel är så himla nyfiken men det gick kanon. Han somnade utan protester, visserligen bara 30 minuter - men ändå! Under den tiden fyllde vi vagnen med julklappar och födelsedagspresenter. Det var sjukt mkt folk så vi var inte där inne särskilt länge. Vi köpte det som vi skrivit upp och sedan gick vi ut. Det finns lite olika affärer utanför också, vi kikade lite i dom och så åt vi thai buffe till lunch, som alltid när vi är där :) Joel fick smaka på räkchips och det var en riktig höjdare.

Joel har verkligen varit jätte snäll hela dagen, skött sig exemplariskt. Ändå hoppas jag kunna åka dit snart igen, då utan Joel. Så man kan kolla på annat och inte "skynda" sig.

Till Joel köpte vi en bobbycar som han ska få i Julklapp och ett aktiveringsbord som han ska få i födelsedagspresent. Får se vad vi köper mer :)

Ikväll ska jag träna, känner mig riktigt trött idag men det är bara att ta sig i kragen och gå dit. Vet inte vad det har varit med mig det senaste, mått konstig och varit trött. Om det nu är en förkylning på gång så får den gärna bryta ut snart istället för att ligga och lura i kroppen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar