onsdag 26 oktober 2011

Salgrenska

Vilken underbar natt. Joel vaknade första gången klockan sju. Då var vi pigga och glada :) eftersom vi hade planer för dagen så gick vi upp direkt. Martin är ledig idag. Vi ska följa med honom till Salgrenska, han åker dit varannat år och kollar sina leverfläckar. Efter sjukhus besöket ska vi åka till Ikea, äta lunch och shoppa lite - lampa till köket och vardagsrummet, kantskydd bl.a.

Vi sitter i bilen på väg till Göteborg nu. Jag hoppas lilleman somnar snart, men det borde han. Han gnuggar sig i ögonen och ser väldigt trött ut.

Hoppas ni får en härlig dag. Det ska jag ha, njuta av en ledig dag tillsammans!

2 kommentarer:

  1. Hoppas ni får en bra dag ! :) Ikea e alltid kul, hoppas ni hittar de ni söker :)
    Kram!!

    SvaraRadera
  2. Hoppas ni fick en mysig dag i götet!

    Här har jag knappt 5 min bilresa ifrån ikea, så det är liksom vardagsmat för en annan. Är mest där och äter - nu fick jag ju dock nöja mig med korv pga vattenläckan i stan.

    SvaraRadera