måndag 3 oktober 2011

Ont i halsen

Idag har jag jobbat, Joel sov när jag åkte iväg på morgonen. Det kändes ledsamt att inte kunna pussa hej då till honom. Han gav Martin sovmorgon till 08.45 den lille busen. Skönt för M. Jag har känt mig lite småsjuk hela dagen, ont i halsen och sådär. Trots det tränade jag ikväll, dumt kanske. Det märker jag imorgon ;) Appropå imorgon så är det mamma/mormors födelsedag. Det ska firas med paket och tårta. Sen är det babyrytmik också. Vi får se hur dagen ser ut med sömn osv, mamma är viktigast imorgon så kanske får vi strunta i ryrmiken. Nu ska jag läsa MAMA och äta en äggmacka. Jag har börjat njuta så på kvällarna nu, unnan mig hyrfilmer mitt i veckan, tidningar och annat mys. Och förresten, idag unnande jag mig något som jag var galen i förra året - ungefär vid exakt samma tidpunkt. Julmust och pepparkakor. Det var såå gott.. Det ni ;)

Sov så gott sen.. :)


Lekpojken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar