söndag 2 oktober 2011

Min helg

Söndag kväll och en väldigt trött Jonna. Världens huvudvärk, illamående och mensvärk. Kunde alltså vara bättre. Joel är också en sjukling, förkyld med feber. Glad och pigg ändå, lite extra mammig bara - men vad gör det? Jag håller gärna min pojk nära.

Helgen har iallafall varit väldigt bra, en riktigt familjehelg. Vi har grillat båda kvällarna, gått tipspromenad, varit på lager 157. Sen har vi varit ute i trädgården och utforskat, Joel är väldigt skeptiskt emot gräsmattan. Sätter man honom där så stannar han på samma plats ;)

I eftermiddags var jag på svampjakt med en kompis, det är så härligt att bara ge sig ut mitt i skogen och bara gå..

Nu ska jag lägga mig i sängen och kurera mig till sex and the city filmen. Imorgon ska jag jobba, hoppas jag mår bättre då. Hoppas eran helg har varit lika bra som min! Kramilikram!

Bilder ifrån helgen!






Sjuklingarna..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar