tisdag 4 oktober 2011

En till, gärna..

Godkväll! Jag har krypit ner i soffan efter en intensiv dag, Martin är och tränar. Faktiskt riktigt skönt att vara "själv" hemma. Lugnet :) Men ska bli mysigt när han kommer hem igen, då ska jag kräva massa kramar - det behövs varje dag! Känner mig ganska psykiskt trött nuförtiden. Pappa är väldig dålig så jag försöker hälsa på hos dom så mkt jag bara kan. Pappa får energi av att träffa Joel, han blir glad. Så det är viktigt för mig. Alla ska ha sitt och det krävs mkt av mig. Att ha friska föräldrar är tydligen för mkt begärt så jag antar att det bara är att finna sig i det, kan man någonsin göra det?

Idag har vi iallafall hunnit med en hel del, långpromenader, babyrytmik och hälsat på hos Ma&Pa 2 ggr. Nu är det Jonna tid, vilket innebär myskläder i soffan och bara lata mig. Ikväll börjar ju Desperata hemmafruarna igen, underbart. Det ska jag allt se i sängen. Tänk vad mkt man tog för givet innan? Nu behövs det inte mkt för att jag ska njuta.

Förresten, jag har blivit en riktig pms kärring. Hade jag inte haft mens så hade jag banne mig trott att jag var gravid igen. Några dagar innan jag ska ha mens så är mitt temperament inte att leka med, jag kan få utbrott över dom minsta sakerna. Och under mensen så är vissa lukter jätte starka - speciellt parfym, sköljmedel & schampoo. Konstigt det där. Detta började förra månaden, bara sådär. Förutom konstigt temperament och andra inte så roliga saker som man kan ha när man är gravid så saknar jag att vara gravid, så man kan väl helt enkelt säga att jag nu längtar efter nästa graviditet.. Att få barn är ju det bästa som finns..

Puss och godnatt.

Med Joel i magen, vecka 21. Fantastiskt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar