söndag 23 oktober 2011

Mamma älskar dig!



Lite suddiga iphone bilder.. Men bättre än inga alls! :) Vi har haft en uuuunderbar helg vill jag lova. Mys mys mys och massa bus! Härliga promenader och lite "måste" göras.. Idag har vi haft Martins syskon och alla barnen på besök hela dagen. Super mysigt!

Det märks att Joel blivit äldre och förstår mer. Han är såå go, eller han har alltid varit go men nu är det annorlunda. Vill sitta i knät när han är lite trött. Ger oss pussar och delar med sig av maten. Kommer om man ropar på honom. Och tänk att han nu går lite granna, stora pojken! Snart 1år!!

Ja att vara mamma är verkligen det absolut bästa och mysigaste som finns! Han får mitt hjärta att smälta flera ggr om dagen.. Älskling!

1 kommentar:

  1. Fina fina ni :) Jag blir förvånad nästan varje dag över hur mycket Astrid förstår och hur stor hon blivit, vart tog våra små bebisar vägen? :)

    Jag förstår att du inte vill skriva om din pappa, men vill ändå säga att jag tänker på dig/er och hoppas att det går framåt med utredningar och behandlingar.

    Kram!

    SvaraRadera