lördag 17 september 2011

Trötter

Godmorgon! Här är det en väldigt trött mamma och pappa som varit vakna en bra stund. Joel skrek mellan 23-00 inatt. Väldigt orolig liten kille. Efter mkt kärlek och pussar så somnade han om till klockan 06.10 imorse. Då var det morgon. Inget "nattmål" inatt heller alltså. Vi gav honom ersättning när han vaknade men han var knappt intresserad, åt ungeför 60ml?! Hur kan det vara så helt plötligt?! Jaja, alla nätter är olika :)

Idag ska vi till stan en sväng. Kika efter något fint som jag kan ha på mig nästa helg. Det finns ingen tid till att göra det på veckorna, kvällarna är helt fullspeckade och att åka själv med Joel dagtid är ingen ide. Då stressar jag bara = hittar ingenting!

Ikväll ska vi grilla, äta godis och kika på film. Bara ta det riktigt lugnt. Jag älskar sådana kvällar. Inget speciellt men underbart mysigt!!

Nu måste jag springa iväg och duscha om jag ska hinna göra mig iordning innan den lille skitungen vaknar ;)

Min fina fina älskling. I december har vi varit tillsammans i 8år, vart tar tiden vägen?

1 kommentar:

  1. Skönt med sådana dagar då man bara tar det som det kommer tillsammans och myser :-)

    Hoppas du hittar något idag iallafall, här ska vi också ut på ärenden tillsammans lilla familjen. Låt pengarna rulla! Ha ha ha!

    SvaraRadera