lördag 17 september 2011

Grillat

Har precis avnjutit en god kvällsmiddag. Grillat kött, crisscutes och beasås. Mums! Man kan grilla när som helst på året! Tror vi kommer hoppa i säng ganska så snart faktiskt. En intensiv dag på stan, och en långpromenad direkt efter det. När jag väl kom hem igen så busade jag med Joel tills det var läggdags. Han är SÅ trött på kvällarna nuförtiden. Redan vid halv sju gnuggade han sig i ögonen och ville sova. Men han fick allt vänta lite, innan sju är lite väl tidigt..

Stan var mysigt men fruktansvärt mkt folk. Joel fick krypa på HM´s golv och rida på mina axlar, ja lite annat än att sitta i vagnen hela tiden. Han vill ju gärna att det händer saker så sitta i vagnen en hel dag funkar inte. Men han är verkligen en snäll kille så jag klagar inte. Älskar min intensiva pojk! Vill inte ändra på något.

Imorgon ska det regna igen, jag hoppas inte det. Vi har planer på att röja lite i trägården och städa bilarna.

Underbara H..

1 kommentar:

  1. Gott med grillat, här har vi städat undan grillen - mest för att vi inte orkat släpat hem mer grillkol så nu får det vara tills våren ;-)

    Ja nog måste man aktivera dem på andra vis när det blir dagar med mycket vagnsittande - tur vi har så snälla grabbar ändå. Men den där viljan kommer mer o mer, protest protest!! Ha ha!

    SvaraRadera