fredag 16 september 2011

FramSTEG!

Hej igen! :)

Joel var verkligen trött innan, han sov och sov. När han sovit i lite mer än 2 timmar var jag tvungen att väcka honom om vi skulle hinna till våran playdate. Ville han vakna tror ni? Riktigt sömnig kille. Tillslut kom han iallafall upp och vi åkte in till Leos lekland. Toppen ställe för barn i alla åldrar. För er som inte vet vad det är så är det ett stort lekland inomhus. Och vet ni, Joel tog ett steg där inne. Han hade nog tagit ett till om jag inte lagt armen runt hans mage. Jag fick för mig att han skulle stupa framåt men han skulle ju gå!! Jag blev helt till mig när jag insåg att han tagit ett steg, jag skulle nog kunna gråta lite varje dag för att jag blir så rörd. Vi hade några mysiga timmar med massa bus. Sen var vi tvungna att åka hem igen, Haley skulle rastas och Joel sova lite. När han vaknar ska vi iväg IGEN. Lite jobbigt med allt bilåkande ;)

Ville bara berätta om Joels framSTEG och önska er en underbar Fredag!

Ta hand om er och dom ni älskar! Kram!


2 kommentarer:

  1. Men Joel då! Snart springer du väl också! :-)

    Jag har beställt från alltiute.se

    Åh, på så vis - ingen möjlighet att köpa via er då och frakta med schenker? *blink blink* Ha ha!

    SvaraRadera