tisdag 20 september 2011

Ny jacka

Här har vi varit hemma en stund. Vi har haft en jätte mysig dag med mamma och pappa. Joel den lilla bortskämda skitungen fick såklart saker av mommo och moffa. En super fin jacka och en mössa. Det första Pappa gjorde när vi kom fram var att gå och titta efter något till Joel. Jag säger att dom inte behöver köpa något men det är liksom ingen ide att säga emot dom :) Joel sov en halvtimma på vägen dit och en halvtimma på vägen hem. Alltså väldigt lite sömn för honom. Om 2 timmar är det nane dags, får se om han orkar så länge.

Jag ska faktiskt bege mig till stan och sola solarium när Martin kommit hem ifrån jobbet. Kan vara kul att känna sig brun och fräsch på Lördag :) Jag brukar inte sola men vid sådana här tillfällen så gör jag det :)

Nu ska jag leka med Joel innan Martin kommer och tar över. Ha en mysig kväll!


Och Joels lekhus fyndade Martins mamma på Ellos (personalbutiken) :)

1 kommentar:

  1. Ååå vilken fin jacka han fått! :) Vart kommer den ifrån? :)

    Sv: Hon satt som en tänt ljus och kollade på grävmaskinen..kanske hon blir en liten fordonstjej?! :)

    SvaraRadera