onsdag 21 september 2011

REGN! :(

Idag fick jag sovmorgon, Joel vaknade klockan fem och fick ersättning sen sov vi vidare till klockan åtta. Underbart :) Nu känner jag mig utvilad och det har jag inte gjort på länge. Ändå somnade jag ganska så sent igår, jag och Martin låg länge och pratade i sängen. Mysigt!

Idag får vi nog besök av en kompis, annars vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på. I eftermiddag ska jag gå en långpromenad sen blir det träning direkt efter det. Ja, alla ska ha sitt som sagt :) Jag väntar bara på att jag ska få en stroke eller hjärnblödning - det ligger ju tydligen min familj väldigt varmt om hjärtat.. Nä nu ska jag vara positiv! :)

Regnet öser verkligen ner, när ska det sluta???! Hela september har regnat bort ju :( Nu ska vi ta på oss och gå ut en sväng.. Jippie.. ;)

2 kommentarer:

  1. Ja vilket väder. Nog för att de brukar regna i Borås men detta är ju löjligt.

    Tacka vetja gummistövlar :)

    SvaraRadera
  2. Detta väder! Här har det varit fint dock i flera dagar, skönt att slippa regnet. Eller jo, lite duggregn korta perioder men då har vi sluppit det då vi ändå varit inne.

    Vilken fin jacka Joel fick! :-)

    Och ja, det är riktigt tråkigt att det inte är fler som finns med våra små och är engagerade - ännu jobbigare när de finns och inte orkar/kan av olika skäl. Det är ju svår balansgång det där och få egentid, här blir det sällan sådant då J jobbar så dumma tider. Man vet att man lever iallafall ;-)

    SvaraRadera