tisdag 20 september 2011

Mammig

Godmorgon! :)

Igår var det en väldigt intensiv dag med långpromenad, jobb och träning. Självklart mys med Joel också. Därför hann jag aldrig blogga igår. När jag kom hem ifrån träningen så dog jag lite grann i soffan. Idag ska vi iväg på en liten lunch/shopping runda med mamma och pappa. Det ska bli jätte mysigt. Vi får göra det bästa av det, det är ju inte jätte lätt att kolla/prova och "njuta" när man har med sig 200km Joel :) Men, det ska bli jätte roligt ändå. Skoj att göra något "annat"..

Nu är det snart Lördag. Om jag längtar? JAAA! Sen hoppas jag sååå att Joel somnar lätt och sen sover gott hela natten hos sin farmor och farfar. Han har blivit väldigt mammig på kvällarna så det känns lite jobbigt att lämna bort honom. Häromdagen kröp han efter mig och grät, drog mig i byxbenen och ville komma upp. Martin funkade inte, bara korta stunder och han var absolut tvungen att se mig hela tiden :) Lillgubben :) Det är sjukt jobbigt att hela tiden känna att man ska vara alla till lags, Joel kryper efter mig. Haley vill gå lågpromenad och så ska man fixa hemma. Det är riktigt jobbigt. Jag vill ju så gärna att alla ska må bra. Men jag då?!

Nä nu ska vi snart gå en rastrunda, sen åka :) Ha en underbar dag!

Kärlek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar