söndag 18 september 2011

Gamla bilder!

I fredags gick jag och Martin igenom gamla bilder på datorn. Ifrån våran USA resa, tiden i våran första lägenheten och bilder på oss när vi precis blivit tillsammans. Dom här 8åren tillsammans har gått så himla fort, roligt har vi haft - galet kul! Och våran resa till USA, åh underbart var det.. Tänkte bjuda på lite bilder, man har ju förändrats lite under åren som ni kan se ;) Bilderna börjar ifrån när jag och Martin precis blivit ett par. Tänk vad "liten" man var då.. Nu har vi hus, kombi, hund och en världens finaste pojk tillsammans.










Jag känner inte igen mig själv.. :)

2 kommentarer:

  1. å roligt o se så gamla bilder på dig/er, ni är riktigt fina ihop! <3 Och du är ju en jättepingla!! Snygging!

    Men visst ändras man en hel del genom åren? Jag ser jättegammal ut i ansiktet, rynkig och dan - ha ha ha! Sådär lagom härjad ut, mycket... snyggt! ;-)

    SvaraRadera
  2. Ni blev ihop som ungdomar, växte tillsammans och blev vuxna! :)

    SvaraRadera