torsdag 18 augusti 2011

Torsdag

Sovmorgon till kl åtta, det tackar jag för. Han vaknade iof klockan sex och fick ersättning - men ändå :) Inga nattmål på hela veckan. Det måste bero på att han äter mer mat på dagen nu? Jätte skönt är det iallafall! Lilleman har nyss ätit lunch och somnade sedan gott i sin säng. Inga sömnkrig längre heller. Och det är precis det jag menar, allting går upp och ner. Så vill han kriga, är det jobbigt ibland så är det OKEJ. Jag blir inte uppstressad och tror att det kommer vara för evigt. Klart att det är jobbigt, men det går över :)

Efter frukostgröten åkte vi till mamma och pappa. Sen har vi busat hemma. Joel har lyckats slå sig några ggr. En gång var det mitt fel :( Jag skulle flytta badbaljan och "slog" den rakt på hans näsa. Blev ett litet märke, men han verkade inte bry sig jätte mkt. Däremot trillade han bakåt innan, då blev han jätte ledsen. Det händer nästan aldrig längre och jag kan inte passa honom varje sekund. Att lägga en kudde bakom honom hjälper inte heller eftersom han inte sitter kvar på samma ställe :)

I eftermiddag ska vi på kalas hos Martins syster. Innan de blir det en promenix :) Ha en härlig dag!!

2 kommentarer:

  1. Härligt med hus :) jobbar du i viskafors med då? ja, han gick på viskastrand, gick ur 05. Gick du där med?
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Sv: O jösses vilken lång farbror Joel har! Nä, hoppas att han inte blir så lång att det blir ett problem för honom. Astrid den stackaren kommer ju bli pygme om hon brås på mig, jag är bara 157,5 :D

    Kollade Livet på BB på kanal 5 play nyss, höll på att börja grina typ 25 gånger. Jösses hjälp, jag längtar tillbaka efter min lilla bebis, samtidigt som jag är så himla glad att hon nu blivit "stor" :D

    SvaraRadera