onsdag 17 augusti 2011

Glädjande besked

Idag är det en underbar dag. Det gick sååå bra i Göteborg. Ett glädjande besked. Vetrinären/ortopeden tyckte Haley kunde leva precis som innan, och att det inte finns någon anledning att operera henne nu eftersom hon är så pigg. Vi kan inte ropa hej än, utan får ta ett steg i taget. Jag frågade hur långt jag kunde gå med henne, hans svar var - Hur långt du vill, och hur ofta du vill. Jag kommer ta det hyffsat lugnt nu i början. Jag kan återgå till mitt vanliga liv, vilken lycka!!!!! En underbar dag! Jag kommer inte kasta pinnar/bollar eller låta henne hoppa in i bilen trots att han sa att det var ok, det är det som sliter mest på kroppen - därför kommer jag undvika det. Men långa skogspromenader blir det, många också! :) Amazing!

Jag och A var ute med hundarna innan, vilken fart det var på henne. Så busig! Har också hämtat ut hennes back on track täcke, som jag är lite osäker på om det är för stort eller inte. Eller långt rättaresagt.

Nu ska jag krypa ner i sängen och fortsätta kolla på livet på BB. Man blir ju lite sugen på en till ;) Natti natti på er, kram ifrån en väldigt lycklig Jonna <3





Killar kan faktiskt ha strumpbyxor också :) Och finaste killarna på invigning av nya fotbollsplanen.. :)

2 kommentarer:

  1. Jag tycker Haileys täcke passar jättebra, Mumma ser ut som en travhäst i sitt eftersom hon måste ha en storlek större så svansen kommer ut rätt i hålet på ryggen.

    Skönt att det är bra med Hailey igen!

    SvaraRadera
  2. Vad skönt att höra, har tänkt på er idag! Och tights, det kan killar också ha lika bra som tjejer! :) Vilken kanal går Livet på BB på? Har nog inte sett ett enda avsnitt tror jag :) kram på er

    SvaraRadera