lördag 27 augusti 2011

Sovmorgon

Hej! Här vaknade vi sent idag, Joel fick välling klockan sex, sen vaknade han inte förens tjugo över nio. Då hade jag varit vaken en stund. Låg i sängen och surfade med Iponen :) Jätte skönt när hahn sover länge, men samtidigt blir rutinerna helt fel och han hinner bara sova 1 gång under dagen. Bästa hade varit om han vaknade första gången vid sju och var pigg då :) Men men, man man inte få allt :)

Efter frukost åkte vi till stan och handlade lite till kvällen. Sen åkte vi till min mamma och pappa där det bjöds på stek. MUMS. Jag åt som aldrig förr. Det är det positiva nu när man inte fikar eller så, jag äter mkt mer mat. Däremot så är jag inte så bra på att äta mellanmål och det är speciellt viktigt nu.

Nu sover Joel för första gången idag. Skönt med egentid :) Ikväll blir det grillning och spel med vännerna. Hoppas ni har en bra lördag..

1 kommentar:

  1. Gött med lite sovmorgon emellanåt ;-) Ha det så mys ikväll, ska varva om och börja här hemma nu så vi kan ta emot lite gäster som knackar på om dryga timmen. Hej o hå! Men roligt är det!

    Kram!!

    SvaraRadera