fredag 26 augusti 2011

Krypa

Underbar natt måste jag säga. Joel vaknade första gången vid halv sju, då fick han ersättning och somnade sedan om direkt. Sen vaknade vi klockan nio :) Vet inte om der beror på att han bara sov 1.5 timme igår, förmodligen. Men han vaknade ju inte så tidigt för att äta och det kanske beror på att han fick middag klockan sex igår, sen fick han välling istället för ersättning innan han skulle sova. Vi får se om han sover lika bra inatt.

Känns som det inte var längesedan jag skrev att det snart var Måndag och att jag längtade till helg och vips nu är det helg! :) Men jag tror jag avstår ifrån en liknande vecka igen. Visst har vi haft det super mysigt, men alldeles för mkt att göra.

Joel har börjat krypa lite grann, alltså riktiga krypsteg. Hoppa fram har han ju gjort i ca en månad nu. Men dom senaste dagarna har han kommit på att man faktiskt kan använda benen och knäna. Men om han vill att det ska gå fortare så hoppar han fram. Krypandet tar för lång tid ;)

1 kommentar:

  1. Ja gud vilken vilja dom kan ha! och oftast gör man ju som dom vill också, hihi. Men som sagt så är det nog bra för framtiden :) Men man blir ju så trött..

    SvaraRadera