måndag 29 augusti 2011

Mysdag hemma

Äntligen sover Joel, var en riktig pers att få han till att somna. Men skam den som ger sig. Han är ju trött och då ska man sova! Nu fasar jag inför nästa grej, lunchen. Bara hoppas att det kommer gå bra!! Det är i dessa perioder jag önskar Martin var hemma hela tiden. Men det går ju inte.

Om en vecka börjar jag jobba 1-2 ggr i veckan. Det ska faktiskt bli skönt. Jag älskar att vara hemma med Joel, men det ska bli skönt med en liten pause i mammaledigheten. Jag ser det lite som att jag kommer få egentid faktiskt. Jag behöver inte springa efter Joel och jag kommer få äta min lunch i lugn och ro. Dessutom kommer Haley bli glad över att vi börjar jobba igen :)

Självklart kommer det vara jobbigt också, jag är inte van vid att vara ifrån Joel så länge :( Blandade känslor helt enkelt!

Idag kör vi på en hemmadag. Jag funderade ett tag på att åka till stan och kika på lite kläder men jag väntar tills jag kan åka utan Joel. Lite lättare att verkligen kolla då :) Jag behöver lite nya höstkläder, rensade i gareroben igår och nu är den helt tom!

Nä om jag skulle ta och vila lite innan vildingen vaknar :) Bjuder på ett roligt kort på Joel, haha.. :)Man kan göra mkt roliga saker med en Iphone! ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar