tisdag 23 augusti 2011

Cirkus

Joel sover och jag njuter av lugnet. Här har det nämligen varit cirkus, 3 barn och 3 mammor. Jag har lagat mat till oss allihopa och jagat Joel imellan. Dukat och dukat av. Det blir ju så sjukt stressigt när man har folk hemma :) Joel var nog helt slut nu, och det är jag med. Men sova på dagen är inget för mig. Jag sitter hellre i soffan och kopplar av. Imorgon blir det mer cirkus här, då ska mammor och barn ifrån min föräldrargrupp komma hit på fika. Jag måste klura ut vad jag ska bjuda på, speciellt eftersom inte jag fikar. Fruktsallad kanske?

Ikväll blir det en skogspromenad med vänner och hundar, Underbart. Jag kan inte förklara hur glad jag är att vi får gå ut och gå igen. Det är verkligen egentid.

Mina ögon går i kors nu. Ska mysa ner i soffan nu innan Joel vaknar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar