måndag 22 augusti 2011

Hej på er!

Idag är det grått och trist, inte alls som i helgen då det var riktigt fint väder. Jag och Joel har redan varit i stan och storhandlat. Skönt att ha kylen full :) Fast det är ju bara mat, jag äter ju inget socker och har snart varit "sockerfri" i 3veckor. Är riktigt stolt över mig själv. Jag trodde aldrig jag skulle klara det, men det går faktiskt över förväntan. Fredagen den 2:e september så är det fritt fram igen, men jag tänker bara äta godis/läsk på Fredagar och Lördagar. Och om det är kalas eller så. Jag gör det för min hälsas skull, har absolut inget med vikten att göra, jag är ju redan jätte smal. Man kan vara smal utan att vara vältränad.

Igår kväll när vi lagt Joel så fick vi gå in några ggr, han brötade omkring bra i sängen och pratade med sina nappar. Han är ju jätte duktig på att sätta sig upp på golven här hemma, men har aldrig gjort det i sängen, tills igår. Han satt upp flera ggr när vi kom in. Han såg så nöjd ut. Tänk att jag har en så stor kille. Snart står han väl upp i sängen när jag kommer in :) Lilla godingen.

I eftermiddag får vi besök av en kompis, och så ser resten av veckan ut också. Massa besök. Kommer bli en skoj vecka. Vips så är det helg. Då ska jag och Martin slänga skräp och röja lite mer. På Lördag kväll är det spelkväll med några kompisar! Som ni förstår så är hela veckan fullbokad. Eller ja, inte Fredag den har jag lämnat fri. Måste ha en "ledig" dag!

Ha en fin dag..

Här kommer lite bilder ifrån gårdagens bus på studsmattan :)





3 kommentarer:

  1. Ja sängen är underbar. jag kollade faktiskt ut den på ikea, men sedan ville jag kika in på blocket och se om de inte hade något liknande för en billigare peng. Och vips. Där var den. 500 kronor billigare och med två lådor till :) Ibland är det bra med begagnat. Sängen är näst intill oanvänd också :) Jätte fräsch.

    Hur som så finns den på Ikea :) De har mycket fint där!

    Tack vad snäll du är! Er lilla kille är ju sååå söt han också! Jamie hade en precis likadan keps han också innan :)

    Ha en toppenkväll!
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Vad mysigt med studsmattebus! Nästa sommar ska vi nog sätta upp den som finns hos Crilles mamma&pappa :)

    Sv: Tack så mycket fina du! kram

    SvaraRadera
  3. Åh så härliga bilder! Hoppas du kom iväg på en promenad nu ikväll :)

    Kram!

    SvaraRadera