tisdag 23 augusti 2011

Älskade lilleman

Sitter här med tårar i ögonen, jag är så otroligt stolt och lycklig över min lilla son. Vi fick en otroligt tuff start tillsammans och jag undrade helt ärligt vad tusan vi hade gett oss in på? Varför hade vi skaffat barn? Skulle det vara såhär? Men efter regn kommer solsken och när Joel blev frisk fick vi världens gladaste bebis. Som alla bebisar kan Joel också bli arg eller grinig, men det händer sällan och för det mesta är han glad. Det räcker att man tittar på Joel så ler han. Många undrar om han verkligen är så glad som på alla kort, och JA det är han. Han ler verkligen jämt! Vi kan ha ha det tufft vissa perioder eller en lilleman som startar krig när han ska sova. Men det är bara att krama honom hårt och hålla tålamodet högt, och ja det brister ibland. Men något som aldrig brister är den otroliga kärleken som jag känner för Joel. Jag älskar honom mer än något annat och jag skulle gå igenom eld för honom. Jag kanske är en mesig morsa, rädd att han ska trilla eller göra sig illa. Men låt mig vara det, vad spelar det för roll?

Lilla älskade lilleman, jag kommer göra allting för att du ska vara lycklig! Stolt och lycklig för att du är min, duktiga du..

Joel 4 månader..

Jag och en väldigt liten Joel..


1 kommentar:

  1. Låter som ni har fullt upp där hemma, hi hi! Och dina inlägg sjuder över utav kärlek, underbart! Ja, det var en hård start - man funderade många gånger vad man gett sig in på - det känns bekant!

    Många kramar till er!

    SvaraRadera