tisdag 23 augusti 2011

True talent

Tittade ni på det? Det gjorde jag, bölade väl lite som vanligt. Men det är ju så fint när man ser lyckan i folks ögon.

Efter programmet grejade jag lite här hemma. Dukade bordet inför morgondagens besök, hatar att stressa precis innan folk ska komma. Har till och med förberett kaffekokaren så det bara är att trycka på knappen imorgon ;)

Martin köper fika på vägen hem nu, han fick åka ut och jobba innan nämligen. Kladdkaka, grädde, färska jordgubbar och melon bjuder jag på imorgon. Fika till dom och frukt till mig. Toppen! :)

Kommer ha besök hela dagen imorgon, efter första besöket kommer en kompis och hennes dotter. Vi har inte träffast på jätte länge så det ska bli skoj att ses igen.

Nu är det dags att sova, natti natti..


Kan inte fatta att Joel har varit så liten.. Lilla bebis..

1 kommentar:

  1. Jag böla lite när jag såg på de oxå hehe ;) Ja bölar typ till alla program nu förtin, vilken klenis man blivit :)

    Vilken liten Joel hihi.. tänkt att dom varit så små:p

    SvaraRadera