söndag 3 juli 2011

Vink Vink

Idag har vi spenderat dagen nere i Varberg. Kul med lite miljöombyte. Joel fick känna på havet och det var poppis. Sparkade med benen som en tok och skrattade. Han älskar vatten den mannen. Martin och Haley badade på riktigt. Grillade lax och åt god potatissallad gjorde vi också. Efter maten fick Joel äntligen bada på riktigt fast i mini poolen, med sin kusin. Skönt att bada när det är varmt. Inget krångel idag utan en nöjd kille. Så skönt!

Joel fick åka i cykelvagn idag för första gången, det var inte så värst spännande för han somnade ;)

Vi fikade på berömda Tre toppar i Varberg. Där satt det en tjej bakom oss som skojade med Joel, vinkade och sa hej. Vad gjorde Joel då? Jo han vinkade tillbaka, 3 ggr. Tror ni jag blev paff?? Han sträckte ut armen och rörde på fingrarna, helt otroligt (Det är tillåtet att skryta i sin egna blogg va?;)). Jag funderade ju såklart om det verkligen var så att han vinkade, men ja så var det för sen så vinkade han till sin farmor också. Jag blir så stolt. Min kille börjar bli stor. Imorgon är han 7 månader, har lärt sig vinka, titta efter lampan och har fått sin första tand. Stora killen! Och ja kan säga att det ser UR gulligt ut när han vinkar :)




Jag brände mig lite också, jätte snyggt! :/

3 kommentarer:

  1. Härlig kille!

    Kommer den bilden från Oth? Tycker jag känner igen den. Snygg! :)

    SvaraRadera
  2. Nej tror inte det var oth, men är ett tag sedan jag gjorde den nu :)

    SvaraRadera
  3. Nu sitter jag äntligen vid min dator o inte knappar med telefon, blir oftast inte långa utlägg då i kommentarerna då ;-)

    Klart man får skryta! Duktiga Joel! Han lär sig fort, snart vinkar han åt allt o alla :-)

    Vi väntar på våran cykelvagn, tydligen en vagn som är populär och sålt slut i lager. Ska komma in denna vecka men jag är inte så hoppfull. Kommer väl lagom till hösten, suck! Tror nog man kan ha mycket nytta utav dem. Smidigt när man även kan göra om (vissa) till tillfällig vagn också. Våran är sådan.

    Och AJ vilken bränna! Hoppas den inte känns så mycket längre.

    SvaraRadera