lördag 2 juli 2011

Hej på er

Snart har Martin haft semester i 2 veckor. Det har gått fort och semestern har inte blivit bra alls. Joel har sovit dåligt på nätterna och inte varit alls nöjd på dagarna, och att få han till att somna dagtid är hemskt. Förutom om man är ute och han somnar i vagnen. Men inne, oj oj. Så fort vi närmar oss sängen så skriker han, han stretar emot i famnen och blir jätte arg. Inte nog med det så har Haley blivit "dålig". I några veckor har hon varit konstig. Så i veckan åkte jag till djursjukhuset för att kolla henne, dom kände och klämde. Tog prover. Men ingenting hittade dom. Vetrinären misstänker att hon har ont i sina höfter så på Måndag ska jag lämna in henne för röntgen. Det har varit en jätte jobbig vecka. Jag har varit jätte ledsen, känt mig förtvivlad. Och sen Joels gnäll på det. Fruktansvärt jobbigt har det varit.

Igår förstod vi varför Joel gnäller, vi såg en tand som håller på att ta sig upp. Idag känns det även vasst. Så nu tar den sig upp på riktigt. Tycker synd om Joel som har det jätte jobbigt.

Nu hoppas jag vi får ett bra besked på Måndag ska vi kan börja leva igen. Haley får inte gå några promenader så jag känner mig som en strandad val och har säkert gått upp 3kg på bara den här veckan. Jag är uttråkad som tusan.

Hoppas ni har det bra, håll tummarna för oss. Ta hand om er!

2 kommentarer:

  1. Hoppas vinden vänder för er snart!

    SvaraRadera
  2. Men så tufft för er! Hoppas nästa vecka blir mycket bättre!! Klart vi håller tummarna för Haley också. Tänker på er, kram!!!

    SvaraRadera