måndag 4 juli 2011

Måndag

Tror jag lämnat min hjärna någon annanstans för Joel är ju inte alls 7 månader idag. Har tänkt att varje måndag är en extra vecka så idag blir han 7 månader, men på Onsdag är det ju den 6:e = Joel 7månader! Ja så kan det gå! :)

Lämnade Haley klockan åtta imorse. När jag satt i väntrummet så hittade jag ett stor sår på hennes ljumske. Vet tittade på det och sa att hon skulle klippa/raka området när dom ändå hade henne "nerdrogad". Riktigt äckligt sår med var. Usch. Vet kände igenom henne igen och tyckte att hon reagerade mer på ryggen den här gången. Åh det snurrar i huvudet på mig. Sen var hon inte direkt trevlig, vet alltså. Förstår dom inte hur viktigt det är med bra bemötande när mn lämnar sin bästa vän i deras händer?

Vid fyra ska jag hämta henne igen. Saknar henne så.. Min paily!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar