lördag 9 juli 2011

Värdelösa!

Imorgon åker vi till Varberg i ett par dagar, ska bli skönt att komma hemifrån lite.

Jag har efter många om och men fått reda på att försäkringsbolaget godkänner en ct scanning, så den 21 juli åker jag ner till Göteborg och lämnar in henne över dagen. Känns jätte läskigt, hur ska jag hitta, sen stannar vi ju kvar i Göteborg under dagen medans haley blir undersökt. Alltså en heldag i Göteborg, bara jag och lilleman. Kan föröveigt säga att blå stjärnan i Borås kommer jag aldrig någonsin åka till igen. Dom hade glömt bort oss, jag ringde alltså till dom och då kom det fram att dom visst tappat bort oss på vägen. Haaaallå min hund lider!!!! Sen vet jag inte hur jag ska göra med haley nu tills ct scanningen är, strikt vila eller hur ska jag förhålla mig till allt? Ingen hjälp går jag, sen har vi dessutom haft olika Vetrinärer varje gång. Värdelöst! Trevliga är dom inte heller!! Som ni förstår så rekomenderar jag inte blå stjärnans djursjukhus!

Iallafall, ha det så gott så hörs vi. Bloggar ifrån iphonen nere i vbg. Ta hand om er!!

2 kommentarer:

  1. Caroline och Juni13 juli 2011 kl. 22:48

    Usch vad hemskt! Då ska vi aldrig åka dit med Tinda.. Hoppas hon blir bra!!

    SvaraRadera
  2. Fyrfota har jag själv varit hos med Tuva och de är goa vad jag hört från de flesta.

    SvaraRadera