fredag 8 juli 2011

Ikea

Sitter i bilen på väg till Göteborg, blir ett besök på Ikea idag. Vi ska väl mest kika, har inte direkt plats i bilen för några större inköp. Kul att hitta på något bara :)

Igår fick jag jätte ont i ögat, det blev bara rödare och rödare. Fick plocka ur mina linser och sätta på mig glasögon istället. Joel såg väldigt fundersam ut när jag kom in till honom imorse, fick övertala honom att det verkligen var mamma bakom dom där konstiga sakerna.

Hoppas att ni får en bra fredag!!

1 kommentar:

  1. Ha ha! Mileon är skeptisk när pappan kommer hem med keps, då är det inte pappa som kommer hem utan nån mystisk karl som påstår sig vara pappa! ;-)

    Hoppas ni får en bra dag!

    Vi far iväg på semester nu så det blir tyst ifrån mig på ett tag. Ha det så bra! Kram kram!!

    SvaraRadera