tisdag 12 juli 2011

Joel 200%

Nu är vi hemma igen, inget bloggande i Varberg. Dumma mig! Har varit ett par härliga dagar, men finns ingen tid till vila vill jag lova. Joel är 200% bus hela tiden. Gnäll och skratta omvartannat. Tänderna är jobbiga för han, en tand har kommit upp en bit, antar att nr 2 är på gång också nu eftersom han börjat gnälla igen. Känns lite läskigt att Martin ska börja jobba på Måndag igen, hur klarade jag mig själv innan? Jag vet att jag fixar det, men han kräver verkligen mkt nu. Inte direkt så att jag kan sätta han på golvet och låta han leka medans jag läser en tidning, hell no! Han har aldrig varit ett stillsamt barn, mkt action i denna lilla skiten. MEN hellre det än ett barn som bara sitter och tittar och inte säger ett knyst, inte ler eller någonting. Jag älskar min busunge!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar