fredag 22 juli 2011

Saknar!

Jag har bara ett intresse, förutom Joel då såklart. Men om vi ska prata om vad man tycker om att göra. Martin, han tränar tex. Men mitt intresse det är Haley, att träna lydnad, spåra och ta långa skogspromenader. Att inte kunna göra något av detta tär verkligen på mig, jag känner mig inte glad, att dessutom se Haley ledsen varje dag gör att jag mår ännu sämre. Det gör ont i mig att vi inte kommer kunna göra något av de vi älskar på så många månader. Jag vet att det är svårt för folk att förstå, har man inte hund så kan man inte förstå den kärleken. Haley är verkligen den finaste vän jag har. Hon som står troget vid min sida oavsett vad, hon är alltid med mig, på jobbet, hos vänner osv. Det här gör ont! Jag känner mig så ensam i det här dessutom.. Älskade H!






1 kommentar:

  1. Jag förstår faktiskt Jonna. Jag vet hur det är att älska sitt/sina djur. De står verkligen vid en sida.. Jag brukar prata med både hunden och katten när jag är ledsen, och det är så skönt att ha dem där.

    Och tanken på att någon av dem skulle försvinna får min bröstkorg att vrida sig.

    Håller tummarna för Haley!

    SvaraRadera