fredag 22 juli 2011

Inte operation?

Vetrinären ringde mig redan idag. Så nu ser det ut som såhär att vi ska boka in en tid hos en ortoped (dom har tid först om ett par veckor!!!) som ska kolla på henne och kolla på röntgen bilderna. Då kommer ett beslut att tas om det blir operation. Vetrinären sa att allting handlar egentligen om symtomen, hur hon mår. Jag känner mig förvirrad, glad, ledsen. Det är inte lätt att läsa Haley här hemma. Hon är ju världens lugnaste schäfer, promenad här omkring vill hon inte gå. Men släpper man ut henne i skogen så är hon jätte lycklig. Hade jag inte vetat att hon hade förträngningar så hade jag inte märkt någonting som hon är nu! ÅH vad gör man? Jag vill inte ha en "sjuk" hund, men samtidigt så vill jag inte operera i "onödan".

Tänk om man kunde få njuta av livet någongång, bara ha det BRA!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar