fredag 22 juli 2011

Operation

Det var en lång dag igår. Medans Haley blev undersökt och röntgad så shoppade jag, M och L loss i Göteborg. Åt god lunch och hade en mysig dag. Det var nog skönt för oss alla tre att få en barnfri dag. När klockan började närma sig två åkte vi tillbaka till djursjukhuset för att hämta Haley. Jag var nog lugnare denna gången än förra. Fick tillbaka en stressad Haley. Denna gången fick jag träffa en vetrinär som förklarade för mig att Haley behöver göra en större operation, efter operationen väntar några månaders rehablitering. Jag blev såklart jätte ledsen, tänkte på Haley och hur ont hon kommer ha. Att se någon man älskar lida, usch. Det är det värsta jag vet. Att hon dessutom inte kommer få "röra" sig på flera flera månader, det gör ont i mig. Vetrinären skulle ringa mig på Måndag igen, då skulle vi prata mer om prognosen för att bli helt bra och tid för op.

Jag antar att jag får försöka tänka positivt, att hon kan bli bra igen. Det är bara vägen dit som känns så lång och jobbig! :(

1 kommentar:

  1. Om det finns goda möjligheter för henne att bli bra så är det säkert värt det! Kram!

    SvaraRadera